CEO Amazon Джефф Безос: про доставку товарів власноруч, особливу конкуренцію та космічні плани засновника найбільшого онлайн-магазину світу

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on VK

Компанія Amazon стала однією із тих, котрі змінили традицію покупок та торгівлі, перевіши значну частину покупців та продавців у віртуальний простір. Компанія, заснована у 1994 році Джеффом Безосом, починалась як книжковий онлайн магазин, а згодом переросла у мегамайданчик, де можна придбати практично будь-який товар. Ми зібрали цікаві факти про життя та кар’єру засновника найбільшого онлайн магазину у світі.

Про старт з нуля

Безос розповідає, що його компанія починала повністю з нуля. Наприклад, він сам відвозив коробки з товарами для відправки на пошту.

Про вражаюче захоплення

Засновник Amazon з дитинства цікавиться космосом, а кілька років тому заснував вражаючу експедицію. Її мета – підняти з дна океану частини двигуна, за допомогою якого було запущено знамениту місію «Аполлон-11» на Місяць. У 2013 році дослідникам це вдалося: частина двигунів виставляється у музеї в Сіетлі, де розташований й головний офіс компанії.

CEO Amazon Джефф Безос

www.bezosexpeditions.com

CEO Amazon Джефф Безос

www.bezosexpeditions.com

Про плани вирушити в космос

Як і підприємець Ілон Маск, Безос має власну космічну компанію Blue Origin. У 2015 році вона успішно запустила та посадила ракету New Shepard.

CEO Amazon Джефф Безос

www.ibtimes.com

Про перший бізнес

Перший бізнес Джефф Безос заснував у підлітковому віці. Це був дитячий табір з науковим та літературним нахилом. Безосу вдалося зібрати групу з п’яти студентів та отримати $150 прибутку.

Про першого інвестора

Першим інвестором його початкогово проекту – онлайн-магазину з продажу книг – стала його сім’я. Хоча його батько тоді ще навіть не знав про таку технологію як інтернет.

Про гармонію роботи та життя

Підприємець відкидає традиційний термін балансу роботи і особистого життя та віддає перевагу поняттю гармонія. Він вважає, що справа не у знаходженні чіткої межі між робочим та вільним часом, а у розумінні сенсу того, чим ти займаєшся. Хоча, схоже, така філософія підходить не кожному – компанію інколи критикують за жорстку корпоративну культуру.

Про конкуренцію

Безос заявляє, що в роботі орієнтується не на конкуренцію зі схожими компаніями, а на скарги та задоволення клієнтів. За його словами, такий підхід дозволяє розвиватись постійно, а не лише тоді, коли компанія має прямих конкурентів, які дихають в потилицю.

Про роль прибульця

Минулого року Безос зіграв прибульця у фільмі за культовим серіалом Star Trek

CEO Amazon Джефф Безос

Про 10 тисяч років

Мільярдер профінансував та віддав свою ділянку в Техасі під створення прототипа годинника, котрий має працювати 10 тисяч років. Ідея проекту в тому, щоб привернути увагу до майбутнього людства. Безос виділив на створення механічного годинника $42 млн. Як обіцяють, коли робота над годинником буде завершена, годинник зможе побачити кожен охочий.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on VK

Читайте также